Kokybiškų prekių grąžinimas – grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

 

• kokybiškų prekių grąžinimas galimas per 14 d. nuo įsigijimo dienos arba prekių pristatymo dienos;

• grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

• prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

• prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos pakuotės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);

• grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

• grąžinant prekę būtina pateikti sąskaitą faktūrą.

Už pilną daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsakote Jūs. Jeigu daiktas nėra pilnai sukomplektuotas ir tinkamai supakuotas, mes nepriimame daikto grąžinimui.

Prekių grąžinimai vykdomas kliento sąskaita.

 

Pinigų grąžinimo procedūra

 

• Jeigu prekė grąžinama į parduotuvę, pinigai gali būti grąžinami grynaisiais pinigais, jei tuo metu yra tokia galimybė arba pinigai bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą ne vėliau kaip per 14 d.d. nuo grąžinimos prekės gavimo.

• Jei Jūsų grąžinamos prekės pristatomos kurjerio pagalba, mūsų darbuotojai įvertina, ar gaminiai grąžinti laikantis aukščiau nurodytų sąlygų. Jei sąlygų buvo nesilaikoma, pinigai grąžinami nebus. Dėl prekės pristatymo ar atsiėmimo tokiais atvejais bus tariamasi individualiai. Jei sąlygų buvo laikomasi, pinigai bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą ne vėliau kaip per 14 d.d. nuo grąžinimos prekės gavimo.

• Jeigu grąžinama tik viena ar keletas prekių iš užsakymo, mūsų darbuotojai įvertinę grąžinamas prekę/es ir priėmę gražinimą, klientui bus išrašoma kreditinė sąskaita ir grąžinamas piniginis skirtumas mokėjimo pavedimu ne vėliau kaip per 14 d.d.

• Išvardinti dalykai yra padiktuoti Lietuvos Respublikos įstatymų ir elementarios logikos. Mes nekuriame papildomų kliūčių ir stengiamės lanksčiai žiūrėti į prekių grąžinimą. Mūsų tikslas paprastas – kad tiek Jūs, tiek mes liktumėme patenkinti.

• Kiekvienu grąžinimo atveju siūlome susisiekti su Jus aptarnavusiu vadybininku ir aptarti grąžinimo detales.

GARANTIJOS SĄLYGOS

.

Visoms mūsų tiekiamoms prekėms taikoma 12 mėnesių garantija, jei nenurodyta kitaip. Garantija galioja nuo prekių įsigijimo dienos ir taikoma gamybos defektams ar funkciniams sutrikimams, atsiradusiems ne dėl kliento kaltės.

.

Garantija netaikoma šiais atvejais:

.

  • Jei prekė buvo mechaniškai pažeista (pvz., sudužusi, įskilusi, sulūžusi ir pan.);
  • Jei buvo naudota ne pagal paskirtį ar nesilaikant naudojimo instrukcijų;
  • Jei buvo atlikti savavališki remontai ar modifikacijos;
  • Jei prekės gedimas atsirado dėl netinkamų priežiūros priemonių, aplinkos sąlygų ar cheminės žalos.

.

Garantinio aptarnavimo eiga:

.

  • Apie pastebėtą defektą praneškite el. paštu: [email protected].
  • Prekę (ar jos dalį) atvežkite arba atsiųskite į mūsų biurą adresu: P. Vileišio g. 18J, Vilnius
  • Gavę prekę, įvertinsime jos būklę ir per 14 darbo dienų informuosime apie sprendimą – remontą, keitimą ar kitas galimas išeitis.

.

Svarbu: prašome saugoti pirkimo dokumentus (sąskaitą ar kvitą) – jie reikalingi garantijai taikyti.